Sågbäck

Igår var jag på min gamla skola, sågbäcksgymnasiet, och åt lunch med Linda, Billie och Vickan. Det är så kul att hälsa på sina gamla lärare, speciellt när dom kommer ihåg en! Trodde faktiskt inte att någon skulle komma ihåg mig men det gjorde dom :D! Och Heinz (min favoritlärare) råkade påpeka att jag var en av hans BÄSTA 1:or han haft hihihi JA jag var tvungen att ta upp det, Viktiga grejer ju! Blir förvånad hur mkt dom faktiskt kommer ihåg! Kul att man har gjort ett intryck! och ett positivt sådant ;) Vi bokade även in oss på ett kvällsöppet i februari, då ska vi gå allihopa, vi i gamla klassen =) Åh mina lärare var underbara!! Saknar verkligen gymnasietiden, saknar hur kul vi hade!




Nu har jag öppnat en cider och sitter för migsjälv och dricker...ibland behöver man dränka sina bekymmer ;)




Over n out


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja, man kan ju gå på typ afrikanskdans kurser osv :)

2011-01-15 @ 01:24:19
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0