Lördag

Igår var det fart på tanten. Började lördagsmorgonen med en snabbdusch och sen bussen till mamma. Där drack vi kaffe och snackade lite skit innan bilen kom som skulle skjutsa oss till en släkting i Flen som fyller år. Det var mammas kusin som hämtade oss och vi skulle till min gammel moster.



Väl där åt vi väldigt god mat. Det började med Laxpaté och skaldjurspaté. Hade aldrig ätit det förut med blev glatt överraskad =) Varmrätten var helstekt fläskfilé med kokt potatis, sallad och kantarellsås  YUM! Och till efterrätt fick vi vaniljglass, chokladglass, frysta hallon och blåbär, maränger och hemmagjord chokladsås =)



Fort hem och byta kläder och sen var nästa äventyr pågång. In till stan med Anne för att se Parachuteless mental skydiva på RoQ. DOM VAR ASGRYMMA! Det är annes lilla boyfriends band =) Så sjukt bra! Ska köpa deras cd =)
Kvällen avslutades med äckliga Burger King! Jag är en McDonaldsmänniska born and raised! Taxi hem gav guldkant på tillvaron!



Idag har jag bara varit hemma och slappat. Kickade igång migsjälv och städade på rummet. Väl behövt! Stod med snöskyffeln och skottade kläder och skit från golvet ;)
Men nu är det rent och ficnt med tända ljus, nybäddat och min nya matta på golvet YAY!



Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0