Simon <3

Denhär helgen har varit askul! Grabbarna ringde i fredags och ville ut och käka. Hamnade på Olearys i Huddinge där jag avnjöt en ceasarsallad. Alkohol och många skratt blev det :) senare på kvällen kom niko till ollan och vi drog in till stan för att gå på pridefestivalen, så nu har jag äntligen, efter flera års väntan varit på Pride :) innan vi gick in på området såg vi Simon, Sara och Martin från bb och då måste man ju ta en bild!! Äntligen fick jag träffa min älskade Simon!! Fick till och med en kram <3 ja vi betedde oss som fjorton jag vet ;) gick in på Pride drack cider och dansade loss som galningar halva natten. Underbar kväll med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0