Fortfarande småkrasslig..

Idag har jag verkligen haft fullt upp! Började dagen med att åka till Willys med Jessica och Billy. Där handlade jag mat till morgondagens middag =) ska göra en god och mustig (haha tänker på marcus och vickan när jag hör de ordet ;P) GULASCHSOPPA! Passar väl bra i höstmörkret =) Efter Willys bar det hem till mig där vi kollade lite Tv. Vid fem hade jag tvättstugetid så de var bara till att masa sig ner och tvätta. Fräsch tvättstuga har vi btw. Medans jag var nere och tvätta lite så började Jessica med maten, Shephard's Pie blev det YUMMI Sen har de fan inte vart en lugn stund, Billy var nog en blandning av hög på socker och övertrött för han var överallt haha min lilla prins =) Vi kollade på Jerry Springer och Idol sen gick dom hem och lämnade mig ensam :( Så nu har jag suttit här och sorterat en miljon strumpor och småplockat lite inför morgondagen...

För övrigt märkte Jessica oxå att det ryckte i dörren idag när jag var i tvättstugan, Billy hade oxå reagerat, så de e inte bara jag som inbillar mig. Usch de är faktiskt ganska obehagligt! Men nu börjar jag bli mer sur än rädd....funtar på att sätta upp en lapp på dörren " Kära Dörr ryckare! Om du ej upphör med dessa lekskolefasoner ska jag personligen hugga av din hand och trycka upp den i röven på dig! Bästa hälsningar Ulrika som bor innanför denna dörr!" haha



over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0