3 oktober

Idag har jag träffat Niko och Ellinore! Vi bestämde träff i haninge så att hon äntligen kunde få kläderna jag köpte till Ellie för år och dar sen....dom växer ju så fort så måste ju ge henne dom innan hon redan vuxit ur dom ;) I haninge blev de middag på tacobar, yummi! Sedan blev de en kaffe ute i friska luften! senare kom anne och hämtade mig och så åkte vi till maxi för att handla lite. Men jag och anne har en tendens att handla mkt när vi ska handla lite haha! När vi kom hem så kom även jessica förbi med billy och han fick sina kläder jag köpte åt honom idag, gud vad jag skämmer bort mina små snuttisar ;)

hur som så sitter jag här ensam igen..... dumma anne :( :(


over n out!

Kommentarer
Postat av: Ullisen

Du får ju skriva nåt snällt om mig nån gång om det ska bli nån ändring på det! =)

2010-10-29 @ 18:56:10
URL: http://sandblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0