Underbar dag!

Den här dagen har varit riktigt underbar! Började med att Niko kom vid 2 tiden, jag mötte henne vid bussen  och vi gick och handlade mjölk som vi skulle ha i kaffet. Väl där gick vi in på de "nylanserade" konditoriet men fy fan alltså! Fanns typ tre små saker att välja mellan. INGET ATT REKOMENDERA! Dessutom var min tårtbit gammal! Grädden som låg spritsad på kunde jag lyfta av för att den var så hård! USCH! MEn men jag åt den och drack mitt kaffe och än har jag inte fått några obehagliga överraskningar ;)

I två timmar satt vi här och mös innan vi begav oss till farsta för att småhandla lite och äta på Sam & Co =)
Kött och bea är aldrig fel =) Tanken var väl att vi skulle ha promenarat antingen dit eller hem men de blev bussen åt båda hållen :P Är man i matkoma så är man!

Lyckades även övertala min älskade sambo att åka till Ikea imorgon YAAAY! Ska försöka hitta en ny säng! som är större än 80 cm!!!! MINST 120 ska jag ha :P

 

 

Over n out!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0