ont i magen :/

Idag var första dagen på jobbet efter min dödsjukdom och de gick bra. Alltid lite trögt att få igång kroppen efter att ha legat och slappat i en vecka, eller slappat och slappat, jag har ju faktiskt varit DÖDSSJUK! Dom ända gångerna jag har varit ute den här veckan var resorna till HS och de var ju inte de roligaste. Allt gick iaf bra, trots den enorma smärtan...nu vet jag vad smärta är! Tur att jag hade Niko med mig som spelade yatzy med mig :D
Snart är de värsta över men magen spökar fortfarande lite. Vill bara spola fram i tiden och slippa allt de här! Aja, jag får skylla mig själv! Det är inte synd om mig! eller jo lite kanske ;)



over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0