Ingen lugn och ro

Nej aldrig får jag vila. Nu har jag blivigt dödssjuk igen och de var inte mindre än typ 3 veckor sedan jag sist var sjuk. Hela kroppen värker av febern och jag är helt slut.

Var även tvungen att åka till sjukhuset idag. Ingen fara dock. Bara lite jobbigt att vara ute och fara när man inte mår så bra. Ska tillbaka på Lördag och på Måndag. Som tur är har jag älsklings najkoh som följde med mig idag och ska även följa med mig på måndag. Vad skulle jag göra om jag hade behövt sitta ensam? usch.
Vårat äventyr slutade i cafeterian med pannkakor med sylt och grädde MUMS!

När jag kom hem så slocknade jag direkt efter att ha tagit lite hostmedicin och en ipren...



Over n out

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Skönt att du somnade iallafall :)

2010-03-12 @ 00:05:38
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0