Hur kunde jag vara så blind?

Hur kunde jag inte märka det? Är jag så jävla godtrogen? Och hur fan kunde du? Jag var naiv och blåögd som trodde att det "bara" var tre gånger. Haha är man blåst eller vad? Vet inte vad jag ska säga, vet inte hur jag ska reagera. Allt vi hade var bara falskt, de jag trodde vi hade fanns aldrig där. Vad ska jag göra med den här informationen nu då? Jag som hade kommit förbi allt dehär. Känns som om allt börjar om igen, allt jävla helvete. 







Hur kunde du titta mig i ögonen och säga att du älskade mig?
Vad har jag gjort för att förtjäna dethär?




Kommentarer
Postat av: Nikolina

Visst är det kul när det har "gått över" och sen får man veta en massa skit och så går man och är förbannad igen.



Lika bra att radera helt och inte prata med personer i hans närhet, för då får man bara reda på skit igen :/



Han är falsk och ett as och han kommer få igen, nångång. What goes around comes around

2010-03-18 @ 14:41:48
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0