Holy crap

Nu sitter jag äntligen hemma. Har precis duschat och klippt lugg och fixat brynen. Den här veckan har varit förjävlig, jobbat sex dagar den här veckan och avslutade sista dagen med ett långpass. JÖSSES. hade inte varit så jobbit om de inte vore för att jag och vickan tog en liten after work som varade tills stängning :P Träffade Anders och Maria där så vi satt alla 4 och hejade på alla modiga kareokesjungare, många riktigt duktiga faktiskt. en halvtimme innan stängning ropar kareokevärden upp mitt och vickans namn och säger att vi ska sjunga Eloise . Då hade anders vart framme och skrivit upp oss så de var bara till att resa sig och rocka gärnet, och jävlar va bra vi var!  =) Min första gång faktisk, lite stolt måste man ju få vara!
Sen träffade jag fredrik som gick i min klass 1-9 så vi gick tillsammans genom skogås mörka betongdjungel och pratade gamla minnen och nostalgi :)

Sen insåg jag att man skulle ställa fram klockan den natten och vips var klockan 3 och jag skulle upp om 3,5 timmar, INTE SÅ KUL! Men men jag överlevde och är ju fortfarande vaken så de kunde ju inte ha vart så illa.

Har lite småtråkigt....blir alltid så sent på kvällen/natten... finns ju inget att hitta på. Tror att de e för att ja e övertrött... .... .... Fest någon? =)





over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0