Desperate Houswives!!! <3

Åh nu har äntligen DH börjat igen!!! Måste ju erkänna att jag fällde en och en annan tår!

Igår hade jag lite långtråkigt, de hade Jessica oxå, så vi plusade ihop ett och ett och bestämde oss för att kolla på Avatar hemma hos henne. Snäll som hon var erbjöd hon sig att komma och möta mig i Farsta. Hon tog en buss som gick 31 och jag bussen som gick 38. Problemet var bara att min cpbuss inte kom. Så ja, ca 20 i var jessica i farsta och jag var knappt påväg. Efter mycket om och men så var jag framme i farsta typ halv. Stackars Jessica var alldeles stelfrusen. Hon tänker inte möta mig igen.... haha

Nu har jag sett halva Avatar och vet inte riktigt vad jag tycker... hennes bildkvalité och de faktum att texten kom långt före själva scenen förstörde de lite. Men men, jag får väl se vad jag tycker när jag har sett hela filmen.


Den stora frågan ikväll är..... ska jag spela spel med min bror eller ligga och softa i sängen?? hmmm




Over n out!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

oj oj oj då!

2010-03-04 @ 01:09:29
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0