Mycket hänt, mycket glömt

Kryssningen: Ålandskryssningen var askul! Dock var jag alldeles blåslagen när jag kom hem.... Lite för mkt alkohol och lite för höga vågor? Delade hytt med Vickan, Thomas och Annika! Askul till en början men när vi skulle sova tyckte inte jag och vickan att det var lika kul längre. Gick desperata och halvnakna till Lenita och Rosie som hade hytten brevid och bankade som om våra liv hängde på det. Ingen öppnade och en vakt sa åt oss att gå in i våran hytt och ringa istället. Ingen svarade....  Tillslut gick thomas ut och jag somnade!! Innan vi sov var vi och lyssnade på live musik, sjöng kareoke, bråkade, dansade och drack oändligt många drinkar!
Tack Kullagården för denna underbara resa!

D'lisch:
Idag sov jag i 15 timmar! Kan bero på kryssningen och att jag och anne åkte till kungsängen i lördags och kollade på erica när hon dansade! Hon var jätteduktig men tyvärr finns de tjejer som inte riktigt kan hantera andra tjejers framgång och måste därmed fjanta sig och störa dom på alla möjliga sätt. Men inte när jag är där och har fått i mig ett par shotar, cider och drinkar! nej nej, då sa jag till på skarpen och var även tvungen att putta på henne! Slyna... Tog bilen hem sen stannade vid en drive in hos mcdonalds och satt utanför mitt hus och åt...kom hem cirka 3? och skulle upp och jobba 8-20! HURRA! Men jag klarade mig med nöd och näppe. Mådde lite illa på morgonen och hade bakisfrossa men jag klarade de, och jag gjorde ändå ett bra jobb! Guldstjärna till mig!

over n out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0