jaha du...

Hm finns ju faktiskt inte så mycket att skriva här. De ända jag gör är att äta sova jobba... inte mkt till liv på vardagarna, men när helgen kryper närmare då jävlar inhandlas det vin så det står härliga till! Och i helgen ska jag ut på krysning. Ingen såndär vanlig finlandskryssning utan en skärgårdskryssning med räkafton och liveband. Fast jag ska inte äta räkor, utan det blir tacos. Nog för att räkor är gott men jag vill inte äta mig mätt på det eller riskera att bli matförgiftad! räkor e ju så känsliga..... men kul ska det bli, och massor med dans :D Hela 15 pers blir vi, eller 16 med mig tror jag ....

så imorgon måste jag till Farsta och införskaffa en ny klänning. De tråkiga är att ingen kan åka med mig så det blir lite ensam tid med migsjälv, men de kan ju vara mysigt det oxå. Måste egentligen skriva en lista på allt jag skulle behöva handla för antingen så glömmer jag hälften eller så köper jag förmycket och onödiga saker. Jag och pengar går inte ihop....



bye bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0