GREKLAND!

Idag vart det bestämt och bokat, jag ska till GREKLAND! Jag ska åka dit med Nikolinorna som tillsammans med mig lite spontant kom överrens om att vi borde resa utomlands. SÅ vi bokade. Bokade en resa till Grekland.  Bokade en resa till Grekland och vi åker på MÅNDAG!!! OMG det är om 1,2,3 dagar herregud!! Snacka om en sista minuten resa haha. Och imorgon ska jag på en skärgårdskryssning och hinner definitivt inte packa, så jag kommer i stort sett bara hinna packa på söndag. Herrejävlar hur ska detta gå till. Måste hitta kläder jag kan ha. Har ju fan inte tid att tvätta heller. Shit. aja det får bli som det blir. Frågan är om jag ska ta med mig grejer från tobbe och packa hemme eftersom jag ska låna en av nikos väskor eller ska jag ta med den hit...hmmmmmm
Får tänka på det nån annan dag......inte för att de finns så många dagar kvar


HOLY SHIT!



Och imorgon måste jag hämta mina skor hos farbror skomakaren. hoppas att han har uträttat mirakel när de gäller mina skor... hoppas...





GE MIG NU!


over n out!



Kommentarer
Postat av: Thess

åh det är verkligen hemskt :/



åh vad roligt ! :) hoppas ni får det bra där borta! :)

2009-09-26 @ 01:31:59
URL: http://theresekristina.blogg.se/
Postat av: Victoria!

Skönt, då kanske jag kan få några timmar på jobbet nu då ;) Ska ju hem till Christina över nyår :D

Men ha så trevligt!! Njut för mig med!!!! :)

2009-09-26 @ 02:00:26
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0