Dag med niko :D

Idag åkte jag int till stan för att träffa niko. Vi började med lunch på hennes jobb och SOM ALLTID får jag aldrig maten som den ska vara. Först var min köttbitt well done och jag var tvungen att byta, sen fick jag den RÅ med lite stekyta och var tvungen att lämna tillbaka den. Tredje gången gillt vart de, men den var ändå inte perfekt ;) stackars niko som måste äta med jobbiga mig, men nu var de faktiskt inte jag som var petig så de så.

Senare bar de av till skanstull och eaststreet för att checka piercingen. Den är tydligen helt okej och har snart läkt klart wihu :D Och dumma niko skrämmer mig och säger att den ska svartna och ruttna å ramla av :( DUM!
Efter de trevliga lilla besöket gick vi tillRingen och handlade födelsedagspresent till bror min.



over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0