Vilken kväll!

Ja oj vad kul jag hade igår hos Nikkan! Kvällen börjar med att jag och Niko anländer till Vh med tåget, plötsligt kommer jag på att jag inte har den blekaste aning om vart i hvete hennes pappa bor. jag ringer nikkan och vi råkar missförstå varandra så njag och niko var helt ute å cykla när vi letade oss fram, hungrigga och kalla. Tillslut kom vi iaf fram och jag kastade mig på alkoholen, haha nej så farligt var de inte. Vi slog oss ner vid de lilla avskilda bordet tillsammans med Matilda och Tova. Innan maten var det en slags frågesport med frågor som typ: vem är surast? Ullis, Tomas eller sara? Eller; vem är skickligast med tungan, Niko Nikkan eller Fia osv osv.
Vi svarade på dom 10 frågorna och fick sedan äntligen äta våran goda tacos!

Efter maten var de presentöppning och hon verkade glad över min present iaf ;) Sen vart de tävling. Frågorna vi hade svarat på innan maten hade förstås med tävlingen att göra. Jag fick delta i 4 tävlingar : Bita i en citron (JAG VANN) pilkastning (vann inte ) Knäcka baklängesord (jag VANN) och sist vissla med mariekex i munnen ( vann inte) den sista tyckte jag var lite fuskig för jag kan ju knappt vissla, kan bara vissla inåt.....

Kvällen avslutades med Ollan. Mycket trevligt och härlig stämning! Steven kom även senare, och vi skulle få skjuts hem, men jag insisterade på att få ta nattbussen typ 10 stationer eftersom Nikkan och fredrik skulle till Vh och ha sig. Men men nikkan och grabbarna tyckte inte att nattbussen var en av valmöjligheterna så de var bara till att skutta in i bilen. När nikkan och fredde hade hoppat av i VH så vart hela baksätet fritt så där la jag mig och försökte sussa lite, vaknade till lite då och då. det sista jag kommer ihåg är att Kajsa hoppar in i bilen sen somnade jag riktigt djupt. Vaknar av att Steven skriker och puttar på mig och frågar vart jag ska.
Till min förvåning var bilen tom. Dom hade redan hoppat av i Vidja och tydligen hade dom plockat upp en tjej till och så hade dom blivit stoppade av polisen haha tänk vad man missar när man sover.

Allt som allt stängde Ollan kl 2 och jag var hemma kl 5, Hur gick 3 timmar åt helvete??


Hahah mkt kärlek var det igår oxå! Fick reda på att alla älskar Ullis haha Fick en del fina kärleksförklaringar, gester, förslag och fina ord. hihi alltid kul med lite uppskattning ;)



Everybody loves Ullis



Over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0