Teater+ Musikal

Torsdag:
Kvällen började med att jag mötte niko inne i stan. vi var båda hungriga så vi gick till Tacobar och käkade lite. Sedan var det dags förKvarteret Skatan på Rival med bla. Johan Glans och David Batra och de var skitkul, i pjäsen hade dom som olika små sketcher vilket var himla kul. Många roliga sånger hade dom oxå så de blev mkt skratt. Snacka om väl spenderade pengar. tyvärr satt vi lite långt bak men de gick ändå ;)

Skyll inte på pappan,
skyll inte på pressen,
skyll inte på droger,
SKYLL PÅ APAN


haha

Fredag:
Igår gick jag och Nikkan på Cats på Cirkus. De fick jag i födelsedagspresent av henne :D
Cats var helt underbar och så häftig! Jättebra dansare, akrobater och sångare! Tyvärr fattade varken jag eller nikkan så mkt....cats hade varken huvudpersoner, handling, röd tråd eller monolog. Men de var häftigt iallafall, har ju alltid velat se cats så de var ju en upplevelse i sig. Åh vilka kulisser dom hade, helt fantastiska! Kvällen avslutades på Chaplins med drinkar tillsammans med några av nikkans tjejkompisar. Jag och Nikkan försökte oss även på att dansa på dansgolvet, men vi både tyckte att de var lite för "mångkulturellt" om man nu ska vara finkänslig. Dessa killar verkar inte fatta att nej betyder NEJ. Trist att de ska vara så, jag och nikkan fick rädda varandra hela tiden från dessa mångkulturella människor haha


Memory
All alone in the moonlight
I can smile at the old days
I was beautiful then
I remember the time I knew what happiness was
Let the memory live again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0