mean when i'm hungry!

23.00
Ibland tar hungern över. och då blir jag galen, de vet alla som känner mig, så ja skickade iväg några snabba på msn och vips skulle niko möta mig i centrum så vi kunde åka till vegabaren och käka =) Dock missade vi bussen med en nanosekund, men vi satt och roade oss på vårt egna sätt i väntan på bussen som skulle komma en halvtimme efter. På bussen kom gamla kära minnen tillbaka från tidigare besök i vega, spyor i busshållsplatser osv haha dock inte gjord av mig eller niko. Väl där så beställde jag mina gode chickybits och niko skulle ha 3 lökringar, 6 pannkakor och dip....usch tänker ni nu, och de gjorde jag med! :P Senare kom tommie och vi gick till nattbussen. På nattbussen satt jag i min egna värld och glömde totalt att plinga på min station och ett mycket ledsamt " åh jävlar" smet ut ur min mun. Men de gjorde inget, gick av i centrum istället och tog en sista cigg med niko och tommie vid rödljusen. Visste ni att man kan prata med rödljusen? Säger man "högre!" vid den där lådan så tickar den högre. Himla kul tyckte vi och terroriserade denna stackars stolpe tills den tillslut fick fnatt och vägrade stänga av sig. Då gick vi åt varsit håll och låtsades som om inget hade hänt! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0