huahua

Ouff vilken dag. Till att börja med har jag knappt sovit någonting inatt, 1 timme på sin höjd, MAX. Har så svårt att sova när jag jobbar kväll och sedan dag morgonen efter. Kan lixom inte slappna av helt och detta går ut över min väl behövda sömn. När jag kom hem satte jag igång med tvättet och har nu tvättat både mina och Tobbes kläder. Skönt att ha de gjort! Sedan somnade jag av utmattning och vaknar vid halv sex tiden och då står Tobbe och fixar mat, hallelujamoment eftersom att jag var vrålhungrig när jag vaknade. Så vi åt vår middag och sedan har vi bara suttit och myst framför TV:n och datan. Kollade på Ullared idag, fy fan vad jag vill åkadit haha, blir helt hyper bara jag skriver om det! Måste dit i typ Februari eller nått. Måste släcka min shoppingtörst! Nu kan jag därimot inte sova....SUCK. att de ska vara så jävla komplicerat alltihopa....

Haha juste, tydligen har Kullis börjat starta en kör, Vickan tyckte att de var jättekul och hon ska vara med. Funderar på att joina. Tur är det väl att gamla människor hör dåligt så dom slipper höra min kråksång haha :)



Over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0