Halvvägs till 40= ÅNGEST

Ja herregud, nu är man halvvägs till 40 och har värsta ångesten. som tur är så fyller min bästaste älsklingsniko bara nån vecka innan mig så vi delar ångesten tillsamman ;)

Tror att denna födelsedag var den bästa rent presentmässigt.
Av mamma fick jag en ny mobil, en sån där med touchskärm. Jag råkade överhöra priset och fick genast dåligt samvete eftersom jag vet att hon DEFINITIVT INTE har dom pengarna att lägga ut, dessutom fick jag ett 8 gigabites minne till mobilen.
Av mormor och anders fick jag en jättefin och jättebra digitalkamera med 10 megapixel!
Av tobbe fick jag spagrejs för två, där man kan välja olika massager eller behandlingar från kropp till tå.
Av svärmor och svärfar fick jag presentkort på gina. Superbra eftersom jag inte har råd att lägga mina pengar på kläder...men nu kan jag! :D
Av nikkan fick jag en helkväll med henne och musikalen Cats som skall ses på cirkus.
Av nikolina så ska jag få en helkväll med bio och middag
TUSEN TACK FÖR DOM HELT UNDERBARA PRESENTERNA! KUNDE INTE BLI BÄTTRE

Tiden går fort när man har roligt, du är anledningen till att mitt liv bara flyger förbi!


















 

  No one knows what tomorrow brings!


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Min lilla sockerpulla då!

<3<3<3

2009-11-04 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0