Fagersjö- tur&retur

Idag har jag och Tobbe varit och firat Billy som har blivit hela 1 år! Tänk så fort de små liven växer. Kaffe och trårta (som var en nyckelpiga från början, men bara hade ögon kvar när vi kom dit) bjöds de på. MUMS! Billy är ju så jäkla söt att man dör. Går gör han oxå, de gjorde han inte sist jag träffade honom, då sprang jag runt halva farsta med honom på höften ;) Trevligt hade vi och Jessica och Bertil bodde himla mysigt! Som tur var så fick vi skjuts hem. Tar sin lilla tid att åka hem även fast de e ganska nära.

När vi kom hem så träffade jag Anne en snabbis som var i Skogås på besök. Hon har nu fått sin nya bil och den är ROSA OCH ASSNYGG! Vi bestämde att vi ska åka på roadtrip till gbg typ 19-20 december och gå på lisebergs Julmarknad, NAJS! Ska även hem till Annepanne imorgon och kolla in hennes nya lägenhet och hjälpa henne få lite ordning på stället ;) Hon har även lovat mig två sopsäckar med kläder jag ska kolla igenom =)


Over n out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0