Fredagskvällen

Min fredagskväll fick fart när jag vid niotiden träffade nikkan i skogås centrum. Planerna var att vi skulle bli upphämtade av Nikkans kompisar från vidja i en van för att  sedan cruisa runt och koll på streetrace. Vi sprang upp till mirran för att ta en liten förcider. Vi drack och pratade skit och väntade på killarna som skulle komma om cirka en kvart. EN OCH EN HALV TIMME senare kom dom och vi fick genast våra plastglas fyllda med en hemmagjord vätska och lite schweppes. Efter några varv runt i söderorterna och ett missat race drog vi till vidja för att festa vidare. Kvällen vart sen och vigick och lade oss. Nikkan försov sig och jag låg och huttrade på de iskalla golvet men allt som allt hade jag skitkul! Människorna var både roliga och trevliga =)

Tack för en trevlig kväll

oven n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0