6 Mars

Nu börjar min ångest att lägga sig. Jag shoppade för några dagar sen med Nikkan och de slutade med att pengarna bara rann iväg. MEN jag kom hem med ett Desperate Houswives spel och det är så otroligt kul! Älskar verkligen det och de värsta är att de e beroendeframkallande. Jag kan sitta i timmar och skvallra och spela poker med mina nyfunna vänner på Wisteria Lane. hihi jag är så nördig. Tisdagen spenderades med mor, camilla och nikkan på mirran haha. De vart väl ett par drinkar förmycket om vi säger så ;) Jag och Nikkan hade iaf kul.

Kommentarer
Postat av: Nickan

IM YOOOOOOURS!

2009-03-08 @ 10:37:25
Postat av: Niko

Nu har jag också spelet :)

2009-03-08 @ 23:10:44
Postat av: Thess

haha men har ju bara färgat håret mörkt två ggr i hela mitt liv.. andra färgar ju olika varje månad sådeså ^^



när ses vi? :)

2009-03-12 @ 18:45:36
URL: http://theresekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0