2 dagar, 2 födelsedagsfester

Ikväll ska jag, mamma och Puttrik hem till Tobbe och hans familj för att äta middag och fira min nyblivne 20 åring! Det skall serveras Tacos och alkohol ;) Senare ikväll ska vi ut till Lissma och fira lite FF hos Johnny och Jerry.

Imorgon ska jag först möta Nikkan. Sen ska vi in till stan och hämta födelsedagspresenten till nästa partaj: 50 års kalas. Efter de ska jag hem och fixa mig för vid 18 tiden ska Lena från jobbet komma och hämta mig och sedan ska vi åka till Annika på en liten exklusiv förfest. Och annika har lovat att om jag är snäll ska jag få en Baccardi Rasberry :) haha bäst att jag håller mig till mitt allra bästa och finaste humör ;) Ca kl 19 ska vi hem till Rosie (födelsedagsbarnet, och ja man får säga barnet även fast dom fyller 50 ;) ) Och där ska de bjudas på mat och alkohol.



Snacka om att detta blir en riktig snylt helg haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0