Bloggtorka

Ja shit vilken bloggtorka det har varit på sistone! Men men, man får väl skylla på att man har haft mkt att göra, vilket jag har haft! Idag var jag tex på kurs på jobbet om förflyttningar. Både intressant och lärorikt! Nu kommer min rygg att hålla i 2 år till haha ;)  Tidigare i veckan var jag och Nikkan på Fredriks studentmottagning och hamnade tillsist på Cafe Umbra. Fan vilken kul kväll det var! Både jag och Nikkan dansade oss svettiga och glada, men att komma hem var inte lika roligt;) Jag och greken gick från slussen till centralen och de tog sin lilla tid haha Allt som allt tog de typ två timmar from då vi lämnade umbra tills att jag låg i min säng. Men jag hade kul iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0