HES!

Ja idag är jag verkligen hes, var nämligen på grönan igår med Nikkan. Vi hade skitkul och ägda alla karuseller haha. Åkte Insane och skrek halsen av mig och grät av lycka i extreme. Åkte nästan alla attraktioner och vi tog bästa bilden på Bergochdal banan! Dock blev vi tillsagda att man minsann inte fick ta sånna kort som vi tagit men vi fick köpa dom ändå ;)
Senare vid 7 tiden kom vidjapojkarna och vi åkte Insane (igen!!!) och extreme med dom =) Grönan avslutades med cider och massa skitsnack på Kryddhyllan. När klockan vart elva och Grönan stängde drog vi till en fest i kvarnbergsplan. Dock sög denna så vi var där bara cirkus en timme.


over n out

Kommentarer
Postat av: empa

kvarnbergsplan? och du kom inte förbi mig. fyfan!

2009-07-27 @ 21:13:02
Postat av: Ulrika

haha sorry, bilen väntar inte! ;) men tanken slog mig =)

2009-08-01 @ 19:14:20
URL: http://sandblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0