Uppdatering...!

Ja, vad har hänt de senaste månaderna jag inte har hunnit blogga? Jag har jobbat, jobbat och åter jobbat. Av de senaste 12 dagarna har jag jobbat 10! Oj oj oj snart har jag slitigt ut mig helt och totalt. Så vad har hänt förutom jobbet?

*Jag har klippt lugg :D Modiga jag! Mamma var ju inte särskilt stöttande utan började direkt att mobba mig. Sen gav hon sig och sa att de var fint.

*Jag har även piercat mig nu. Ont som fan gjorde det ;)  Men den e snygg :D

*Frida har nu lämnat sveriges Yta för ett varma klimat, nämligen SYDNEY AUSTRALIEN

*Jag, Nico, Nikkan och Anne ska åka Swedenrock kryssning den 2-3 APRIL :D

Ja nu kommmer jag inte på mer men det lär väl uppdateras lite oftare nu. Tror jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0