Fantastiskt!

Jag har inte mått ett dugg illa idag, och jag somnad halv ett igår kväll och vaknade 12 idag, FANTASTISKT! Har dock haft himla tråkigt idag, de ända jag har att se fram emot är samtalen från nikkan. Är väldigt roligt att höra att HON har de sämre än vad jag har. HIHI jag är så ondskefull.

Nä nu ska jag ut och möta nico på en cigg. Gud, de känns som om vi inte har träffats på år och dar! Men de blir ju så när båda jobbar mycket. Få se va hon har för kul att berätta om sina cp gäster på restaurangen ;)

Puss och adjö

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Cp gäster och spya och bajs.. det pratar vi nog mest om :D

2009-02-27 @ 23:09:13
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/
Postat av: Nikolina

UPPDATERA pruttkorv!

2009-03-04 @ 14:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0