tuff arbetsdag

Ja minsann, idag var det tufft att jobba, för det första var vi bara två stycken i två timmar innan den tredje kom och dom två timmarna var hemska: tjat och gnat om att få gå ut på promenad, jag förklarade flera gånger att det inte gick när vi bara var två i personalen, en rullstolsburen kvinna försöker hela tiden resa sig ur stolen, alla skriker och tjatar,möbler flyttas om och om igen såfort man har ställt tillbaka dom. SUCK.  Men sen lugnar det ner sig och jag kommer återigen ihåg hur mycket jag älskar mitt jobb :D

Pratade med chefen för några dagar sen och hon erbjöd mig ett troligtvis ettårs-vikariat :D jag blev överlycklig! Att känna glädje varje gång man går till jobbet är underbart! Jag älskar alla boende, och får så mycket tillbaka. På Kullagården är jag lycklig!

Nu är det ungefär en månad kvar tills jag fyller nitton. HIHI det ska bli så kul, speciellt efter allt prat med Tobbe om min födelsedagspresent. Åh det är så spännande, det är tydligen nått jag älskar, något jag vill ha men inte riktigt önskat som födelsedagspresent och den kostar närmare 2000kr....hmm vad kan det vara :D? är så nyfiken !!!


Bye bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0