Victoria Esphagen- min hjälte!

Den här sidan är tillägnad endast Victoria. För tre år sedan lovade hon oss i klassen att på sista dagen i skolan, ställa sig upp och dansa på bordet. Idag var sista dagen i skolan vi skulle äta i matsalen. Hon var så modig. Hon ställde sig på en stol, och ropade ut i hela matsalen hur det låg till, matsalen tystnade...sedan började hon sjunga "för vi har tagigt studenten", jag anne, suzi och tessan försökte hänga med men vi skrattade så mkt och var upptagna med att ta kort och filma. När sången sedan var slut rusade vi alla ut därifrån, fulla av skratt :D

Victoria Esphagen- I'm so damn proud of you!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahah, Tack Ullis! Visste att jag kunde lita på att du skulle skriva om mig! Faan vad jag är sjuk i huvudet ibland asså :P Men faan vad glad jag är att jag gjorde det!! :D Vi ses imorrn!
Puss

2008-05-23 @ 13:00:44
URL: http://vickye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0