Studentklänning!

Idag kom mamma och väckte mig vid tio tiden, en halvtimme senare satt vi på busen till Farsta. Meningen var att vi bara skulle köpa studentklänning men det blev även BH, trosor, stay-ups, pappeljotter, hårfärg till slingor och en tröja att ha över klänningen :D Min studentpresent av mamma skulle vara at betala klänningen och skorna, men hon betalade även allt annat+ att jag ska få en skumpa till champagnefrukosten :D        TACK MAMMA!!!!!!

Min klänning är jättesöt och kostade bara 199 kr! Det var faktískt den första klänningen jag provade när vi kom dit och den blev det. Provade även ett par andra, men jag tyckte att den första var bäst. Så nu är det äntlgen klart! Nu var den ångesten över. Och skor har jag ju redan WOHO!

Allt är nu fixat! Let's get this party started!!


bye for now

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja, nu jääävlar :D

2008-05-18 @ 18:17:26
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se
Postat av: Anne

va bra :) nu är det bara att längta till studenten då ;) *snyft*

2008-05-18 @ 18:25:02
URL: http://koivu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0