Jag älskar dig!

Jag älskar...

...när du väcker mig på mornarna med pussar i nacken
...dina dumma komentarer
...dina små gonatt sms
...när du kommer och överraskar med frukost på sängen
...sättet du blandar barnslighet och mognad
...när du säger att jag är vackrats i hela världen
...att du ställer upp för mig när jag verkligen behöver det ( och annars oxå)
...när du förbjuder mig att lyssna på mp3 sent på kvällen när jag ska möta dig
...våra tv-spels kvällar
...mitt underbara halsband jag fick av dig i födelsedagspresent
...när vi har myskvällar
...våra brottningsmatcher (som jag oftast vinner ;) )
...dina mjuka läppar mot mina
...när du masserar mig
...sättet du skrattar på, det får mig att skratta
...att somna på din bröstkorg
...när du tar bort håret från min panna
...sättet du klappar mig på när jag håller på att somna
...när du anstränger dig och tex tänder ljus för min skull
...att du får mig att rysa
...att du är så uppfinningsrik
...när du håller om mig tills jag somnar
... i princip allt som har med dig att göra




image27



...jag älskar dig så jävla mycket Tobbe!!

Kommentarer
Postat av: Anne

va gulligt :)

2008-05-03 @ 14:35:08
URL: http://koivu.blogg.se
Postat av: Ulrika

hihi :P

2008-05-03 @ 20:46:20
URL: http://sandblad.blogg.se
Postat av: Nikolina

Nawsi nutti plutti då :D

2008-05-05 @ 21:11:26
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0