2 år !


Igår firade jag och Tobbe två underbara år tillsammans.
Två år av ovillkorlig kärlek, vänskap, tillit och roliga minnen.
Tack för dessa två år och hoppas på många mer :D

None



Idag var första dagen för mig på intro som vårdbiträde. Allt gick hur smidigt som helst! Trivs jättebra och alla är supertrevliga. Behövde egentligen inte göra så mycket, observerade bara mest och hjälpte till med smågrejer. Men fan va jobbig man känner sig när man springer runt efter en stackars människa en hel dag :P Hoppas att dom orkar med mig :D

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Men vafan jag har tusen pussbilder på dig och Tobbe! Skrota den där när man knappt ser något! :)



och som sagt. Om du inte såg det.. jag och Tommie ska bo hos mackan nästa vecka, så ladda inför Wii kväll! :D

2008-06-30 @ 20:45:43
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0