Dagen efter....

Idag är det dagen efter min studentskiva som faktiskt blev ganska lyckad! Alla i HR3 satt och käkade middag ihop och vissa hade med sig sina föräldrar, däribland jag, som tog med min mamma.  Roligast på hela kvällen var nog när vi vid tiotiden skulle åka limosin :D Jag var så lycklig och jag satt och skrattade i princip hela resan! Jag, vickan, erica, anne, andreas och peter åkte i samma limosin :D Nånting jag alltid tyckt att man ska göra i en limosin, det är att moona och flasha för förbipasserande, och så vart det oxå haha jaja jag vet att jag är barnslig som tycker sånt är kul men iaf. JAG VAR INTE ENSAM OM ATT GÖRA DET!
Kvällen fortsatte med dans och dricka. Och där inne träffade jag Tobbe,Nico, Thess, Jackie och Frida och dansen fortsatte! Vid ett tiden började jag tröttna på att vara kvar. Jag var full, hade ont i huvudet och fötterna och ville bara hem och sova, och så vart det. JAg och tobbe tog bussen tillgullmars för att sedan byta till bussen mot skogås. Sen sov jag jättegott!


Tack allihopa för en underbart rolig kväll igår!

JAG VILL SE BILDER ;)

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHHA klockrent!

2008-04-19 @ 20:56:26
URL: http://daniellalamb.blogg.se
Postat av: Anne

haha det måste vi göra om nån gång.. när vi blir rika ;)

2008-04-20 @ 19:19:34
URL: http://koivu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0