17 September

AJ, AJ, AJ, är det ända man har hört från erica idag, bara bara klagomål :P

Hahaha omg min handledare på APU:n fick värsta cprycket idag :O
Han stog och skulle skiva potatis, och den skulle vara perfekt och smal. Men det gick inte så bra för honom så han stog och muttra för sigsjälv-jävla fitt...fan oxå.. Sedan fick han värsta rycket och sulade potatisen ner i handfatat precis brevid mig sedan kastade han "skivaren" allt vad han kundaé ner i diskvagnen och skrek.
sen tog han en ny skivare och en ny potatis och sa glatt te mig och erica som bara stog och gapa, rädda för att ens andas: ja, hoppas att det går bättre den här gången. ett stort flin bredde sig över hans mun och jag tänker bara "fan han e ju inte riktigt normal den där jävla dalmasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0