14 Oktober

Här har man inte skrivigt på länge så här kommer en uppdatering:

Praon: går bra som vanligt men börjar bli lite tröttsam nu, gör ju bara samma saker hela tiden. Har lust att skrika: ja jag kan ska potatis kan jag få göra nått annat?!?!"
givigtvis kommer ja inte att göra det men de känns jävligt lockande! Funderar på om jag ska lämmna cafét och börja på Nalen istället... Har nämligen blivigt erbjuden jobb där tihi :D:D


Skolfotot: Vart hur bra som helst. Temat för våran klass var raggare ;) Jag såg fan ut som Joy i My name is earl haha. Det första fotografen sa när vi åtta ( ja så nåra var vi, men de va bara typ 4 som fattades :P) klev in i studion som var i kakelrummet var: Är ni bönder?
- Vi e raggare skrek vi och skrattade. Men schysst vart det iallafall, erica liger i en skottkärra som det står bygg på och marcus ser verkligen ut som en raggare med sitt backslick jag fixade och hans pilotbriller och en jeansjacka på det haha ;)



Nu vill jag tillägna några rader till mina klasskamrater, men dock inte till Erica.

Jävligt schysst att ni åker två dagar innan jag fyller 18! Kunde ni inte ha väntat tills jag och erica har fyllt eller?
Kul de kommer bli på min 18 års dag. Ni komer ju va helt bakis och inte ha några pengar att gå ut för. KUL, tack så hemskt mycket, jävligt snällt av er. Fattar fan inte hur ni tänker. Är så jävla förbannad just nu så ni fattar inte. FY FAN alltså!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du tog orden ur min mun, vilka jävla puckon!
:)

2007-10-15 @ 17:36:28
Postat av: Ulrika

jaa haha

2007-10-15 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0