Nicolina

Det här är nicolina, hon är en konstig prick...
ena dagen är man världens bästaste ullis och andra dagen är man bara en finnejävel...
hur hänger detta ihop? är nico schitzofren eller har hon bara mens?
Den frågan kommer vi nog aldrig få svar på men en sak vet jag säkert och det är att hon har ADHD, hon är ett bokstavsbarn så är det bara, och så kommer det nog alltid att va.
men även om hon har lite taskigt humör iblan så är hon fortfarande min bästaste bästa vän som timon skulle säga (vilket är jag) till Pumba (som i detta fall är nico)
Ibland slåt hon mig, det gör ont, inte bara fysiskt utan även psykiskt.
Att hon var störd visade sig även när hon va liten, då brukade hon ta på sig jättemycket rouge på kinden sen gick hon runt på gården och sa att hennes pappa hade slagit henne...
Detta borde ha varit en varning om att hon inte är helt frisk!
Men när man tittar på henne djupt in i hennes........ehm ögon så ser man att en liten, ytterst liten del av nico är snäll
och det är den nicon ullis älskar allra mest




haha kommer du ihåg när vi satte klistermärken på Michaels skåp i typ 8:an som det stog "grr mensmonster" på haha en sån borde du ha i pannan när du har mens hahaha

Pussinuss min älskade najkolajna 
 

Kommentarer
Postat av: Bara Ullis Najkolajna!

HAHAHA :D glömt bort det här inlägget :D

2008-07-07 @ 14:43:31
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0