19 Maj

Gårdagens myspys med Nico blev lyckat :)
Vi kom till videobutiken tio minuter innan dom stängde. Vi behövde inte gå länge mellan hyllorna förrens nico hittade en film vi båda ville se, nämligen Click. Vi köpte även godis och "mellan menyn" vilket innebar sourcream chips och en stoooor cola. Vi gick hem i lugn och ro och diskuterade allt mellan himmel och jord. Innan vi kom till nico gick vi en liten sväng till mig för att lämna  mammas busskort och hämta mina glajjor så jag kunde njuta av den roliga filmen ;)
utan glajjor ingen syn....
Vi kom hem till nico och hon slängde sig in på toaletten. Jag började fixa med chipsen och läsken och bar in det till vardagsrummet.

Sen kollade vi.....

Click var en komedi, men jag satt ändå och bölade i slutet, fy fan asså. Man fick lust som nico sa att gå till mamma och krama henne haha

kvällen avslutades med att vi satt på balkongen och rökte. Vi satt och asgarvade så mycket att jag grät igen X' D
Sen gick ullis hem och sov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0