29 Augusti

Det ända jag har gjort idag är att druckit drinkar.  :D Från åtta på morgonen till halv tre på eftermiddagen :P
Fy fan va kul det har varit. Meningen var att man skulle smaka en klunk för att känna hur drinken ska smaka men vissa tog lite större klunkar än vad man skulle och blev därmed lite rund om fötterna, jag tänker inte nämna några namn vickan anne och marcus, men jag kan ju säga att de va ett jävla liv i baren efter ett tag haha :D
Bloody Maryn som vi drack smakade pizza, mojiton va asäcklig, men jag har funnit min favoritdrink nu; Pearl Habour! Den var så jävla god asså! Älskar ananas :D


När börjar Desperate Housewifes? :( Hoppas snart :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0