5 april

Fy fan asså, inatt var nog den värsta natten på länge! Sov typ ingenting!
Allt började med att jag skulle sova hos tobbe, vi gick och la oss vid elva, jag somnade inte förrens tolv och vid ett vaknade jag av att han armbågade mig rätt i ögat. Jag vart förbannad och bad till gud att det inte skulle bli en blåtira.
Natten fortsatte och vid tre vaknade jag av att jag låg intryckt mot väggen. Jag har klaustrofobi så jag klarar inte av att ligga intryckt. ligger där i mer än en timme och är förbannad på jävla tobe som vet att jag har klaustrofobi och inte tycker om att sova innerst men nänä....
Fick knappt två timmars sömn sen helelr för vi skulle upp vid åtta.... FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0