Rolig söndag!

Idag har jag tvättat och varit duktig, yaay! Efter min tvättning åkte jag till mamma och fikade och åt midag. Hemma hos mamma får jag sms av Vickan som säger att hon inte har hittat nått ställe att köpa bingolott på och att det är något fel på bingolottos hemsida så de inte går att skriva ut lotter!!! Panik!! Jag får rusa ner till centrum då de endast var en timme kvar innan de började. Med vickan i telefon sprang jag runt i centrum och letade lotter medans vickan snabbt sprang in på huddinge sjukhus och kollade, men inga ställen sålde bingolotter så vickan sa att ja skulle gå till statoil, och mycket riktigt fanns de bingolotter där  WOHO THANK GOD FOR STATOIL!!!

Vi har kommit fram till att Anne har jinxat oss! Nu när inte hon var med vann vi båda 100 kr var + att vickan ringde in och fick lämna namn och nummer, spännande! Men ingen lotta ringde :(

Efter de har vi suttit och kollat massa konstigheter på youtube och skrattat! [HA HA HA HAAAAA!!!]

Visade även vickan en av mina största rädslor, SIDLEDESTOMTEN, och nu är hon oxå rädd för honom :O hihi


ett bra avslut på denna pissiga helg....

over n out!

 

 


Kommentarer
Postat av: Victoria!

Underbar kväll som vanligt! <3

Kommer dock ha mardrömmar om Sidledestomten i veckor!!! :(

2010-11-15 @ 01:22:53
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0