trött

Gud vad trött jag är! har haft en helvetes kväll, men men, de är en ny dag imorgon.

Var på grönan för några dagar sen med Nikkan, hur kul som helst, blir som barn på nytt när jag är där. Dock har jag varit hes tre dagar efter haha, skrek nog lite väl mkt... kvällen avslutades med en cider på en av deras uteserveringar, hur mysigt som helst! Blev dock ingen bild inköpt den gången...blir svårt att slå bilden vi tog förra året!!





Aliquando et insanire iucundum est
Ibland är det skönt att få vara galen




over n out!

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Hej gumman!

Absolut, och dom har avvecklats totalt från mitt liv =)

Hoppas allt e fint med dig!

Haha JA hejja grynet =P

Kramar

2010-05-23 @ 23:22:33
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0