Ikea

Hade jättetrevligt hos Marcus! Vi fick ett litet ryck och sprang till ringen och köpte ett spel, kampen mellan män och kvinnor. Hyfsat roligt spel om de inte vore för att Marcus ENDAST fick matlagningsfrågor vilket jag tycker är fusk då han faktiskt gick hotell och restaurang med mig och vickan!!! Myspys var det iaf! tills vickan började skrika på mig att jag pratade förmkt i telefonen haha suriiis

Igår var jag och mamma på ikea =) Hittade en jättefin byrå som jag ville ha men den var för tung så mamma ville beställa över internet så vi fick hemleverans, men jag ville ju ha den direkt! Så mamma sa att om vi hittar den i fyndhörnan så köper vi den direkt, och vad tror ni att vi hittade i fyndhörnan? Färdigmonterad och fin? MIN NYA BYRÅ!!! WOHO!! Var dock lite jobbigt att pilla in den i taxin, men de gick tillslut!
Dehär är verkligen jag och mamma i ett nötskal när vi går på ikea, vi åkte dit med en lapp med FEM saker vi skulle inhandla och kom hem med en full taxibil! Jag fick lite blommor till rummet dessutom! =) Och ben till min säng som nu känns skyhög, men de e väl en vanesak :P

Nä nu måste jag käka nått innan jobbet!


Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0