Kväll hos Marcus!

igår åkte jag till marcus för att dricka lite alkohol tillsammans med nära och kära. Kvällen var asrolig, men de vart mkt städande dagen efter! Kvällen började med att jag kom dit först, käkade lite pizza och snackade skit med marcus. Sen kollade vi på melodifestivalen och hans kompis Ella kom. Senare kom Markus Tallen med sin kompis Mats och Anne och Vickan dök oxå upp. Vi spelade ett spel som hette Våghals 2, ett mycke roligt spel! Allt som allt började kvällen spåra ur...de blev brottningsmatcher, armbrytning, utspillt rödvin som resulterade i att Tallén hällde salt i hela lägenheten, de shottades och spelades hög musik hela natten. Tillslut gav jag upp och la mig i marcus säng, tätt därefter kom även marcus. Vickan var förbannad för att Tallén slogs och så småning om drog alla förutom Ella och Mats som shattade i köket. Detta skulle dom inte ha gjort för mats började därefter spy kopiösa mängder, bla i soffan, på alla marcus kuddar, i hela badrummet och på stackars Ella, Usch!

Vaknade imorse efter att Mats väckt oss och letar efter sin livsviktiga tröja som är borta. den var ju såklart nerspydd och snälla Ella hade försökt tvätta den haha

allt som allt gaaalen kväll, men askul!


Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0