Blodtrycksfall

Oj oj oj satt på mirran just med Vickan och Empa. Hann drick nästan en hel cider innan jag och empa bestämde oss för att röka. Vi gick in rökrummet och en tjej börjar prata med oss, länge. Efter ett tag känner jag mig svimfärdig. Det börjar svartna och flimmra framför ögonen och jag börjar få svårt att andas. Jag går ut och går mot vårat bord men vinglar som om jag var full. Sätter mig ner och känner att de här e fan inte alls bra, har jag blivit drogad? Plötsligt försvinner min hörsel, hör knappt någonting. När empa och vickan frågar hur jag mår så låter de ungefär som om jag ligger under vattenytan i ett badkar. -Jag mår dåligt jag måste gå på toaletten, lyckas jag få fram och stapplar fram till dörren. Men nu har mina armar slutat att fungera. har svårt att lyfta haden för att öppna dörren men lyckas tillslut. Kommer aldrig in på den "riktiga toaletten" utan i princip kollapsar utanför. Jag sitter i ett hörn, kan inte se, höra eller andas ordentligt. Jag känner hur svetten börjar pumpa ut i pannan, nästan så att de rinner! Vet knappt vart jag är och hör bara några stönande ljud som kommer från mig själv. Jag tänker att om de e såhär de känns att droga så e jag glad att jag aldrig har gjort det! De kommer in en kille som går in på herrarnas. Kommer sedan ut och frågar hur jag mår. Jag förklarar för honom hur de står till och han vet väl inte riktigt vad han ska göra. Sedan kommer även servitören in och frågar hur jag mår. Berättar mina symptom och han sa: Jag såg dig i rökrummet...... Jag har inte tagit några droger försäkrar jag honom om och jag känner hur synen och hörseln börjar komma tillbaka och svettningarna avtar. Jag säger till dom att jag mår bättre nu och går in på toaletten och kissar. När jag sedan går ut så mår jag hyffsat bra. Bara ögonen som fortfarande är lite flimmrande.   

Slutet gott allting gott! Men fan vad läskigt det var! Har aldrig varit med om de här förut! USCH! Sökte på internet och de verkar som om jag fick ett blodtrycksfall. Hoppas att jag inte får de igen!


Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0