Äntligen!

Ja igår var jag äntligen och såg New Moon! Jag tycker att den var jättebra, dock inte lika bra som ettan men så är det ju med alla filmer? Innan filmen besökte jag och Nikkan kära IKEA. Där åt vi finmiddag med köttbullar och kycklingfilè. Sedan visade nikkan lite möbler hon och fredrik ska ha i huset. När vi gick därifrån och vidare till Heron upptäckte vi att vi hade ca en och en halv timme att slå ihjäl innan filmen började. Så vi satte oss vid fontänen, hypnotiserade satt vi där och bara stirrade på vattnet som for upp och ner. Liv? Nej! :P
Som tur var gick tiden fort och när vi väl såg filmen kände jag bara lycka =) Dock satt vi nästan i varandras knän när de var som mest spännande! Haha allt som allt en riktigt kul kväll :D






Over n out

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hihi uppdatera mer rå Ullis gullis <3

2010-01-25 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0