Oj vilken vecka!

Nu är de trögt att uppdatera!

Nu är ett gymkort införskaffat och jag och Jessica har tagit dehär på största allvar! Vi köpte de i onsdags och passade på att gymma då, sen gymmade vi även på torsdagen OCH fredagen. Fast 3 dagar i streck är förmkt de vet jag. och nu i veckan ska nattis köpa sitt kort oxå. Nån som vill haka? Fredagen var askul men tung! Började med att jag jobbade från 7, sen till farsta och gymma, sen midda hos bertils mamma, sen hem till jessica, tvätta håret, sminka sig, folk anländer, dricker alkohol, drar till högdalen och bowlar, tuben till svedmyra, in på närkrogen, dricka en cider, vidare i taxi till gubbängen, kom inte in på krogen, tuben till hökarängen, taxi till fagersjö och fortsätta dricka. JISSES säger jag bara! Och jessica skulle para ihop mig med typ alla bertils kompisar haha   - De här är Ullis, hon är singel! och så värsta smajlet på läpparna  haha men du menar bara väl gullunge =)
Lördagen spenderades hos jessica med pizzan i högsta hugg och pirates of the caribbien(gah kan inte stava?) 2 och 3 sen blev de en hederlig Disney- Oliver och gänget! MYS


Imorgon är jag ledig! FREEDOM! fast jag måste dock städa rummet, inte så kul men de måste ju göras nån gång.


får lära mig uppdatera bättre.....




over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0