Slarvmaja!

ja nu har ja slarvat med uppdateringarna igen! hm få se..vad har hänt?

jag, jessica och billy fick ett ryck och åkte in till stan och gick på museum =) de blev medelhavsmuseet med massa läskiga mumier, och nordiska museet på djurgården. De var dock inge kul så vi tog en hamburgare och satte oss ute och käka. Sen pratade jag med Vickan, åkte hem och hämtade min dricka och åkte till henne. Där vart de vin och buzz och singstar :D Spelade även bingolotto men de var tamejfan sista gången! Vilket jävla skitspel !!
Dagen efter kom även Empa, marcus anne och erica förbi. Erica stannade hela natten och dom andra torrisarna åkte hem, men fan vad kul vi hade :D
Vill bara påpeka att jag överlevde lilla gaskammaren! även kallat vickans sovrum haha vettefan vad dom hade käkat ;)

Igår var jag ute i vidja med nikkan och boysen och grillade och kollade hockeymatchen DIF-LHC och vilka tror ni vann?!
JO DIF 4-1 HAHA SUCKERS NU ÄR VI I FINAL :D!!!

vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, nattis skulle höra av sig så blir väl lite alkohol tror ja :D


over n out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0