=)

Torsdagen vart riktigt kul , och väl värd att minnas! Aftonen började med att jag träffade Anne i centrum för att käka. Vi hade bestämt oss för att vi skulle dra och fiska och kom på den genialiska iden att köpa med oss lite törstsläckare till vårat äventyr. Så anne sprang upp på bolaget och jag vaktade maten. Vi åt upp och drog hem till mig och började pula med alla fiskegrejer vi skulle ha med oss. Nico kom förbi och vi gick mot badudden allihopa. Vi hittade (vad som verkade vara) ett perfekt ställe och slog oss ner på filten. Efter att nico kastat cirkus 5 ggr så fastnar hon i ett träd som gick ut över vattnet. Och vem tror ni fick klättra ut bland myrorna och fixa det? jo jag. Som tur var hade man tagit sig en sup innan så balansen var på topp. Klättrade nästan längst ut men de sket sig. Vi fick av linan iaf och satte på ett nytt drag. Det var fullt med fiskar i vattnet men ingen som var hungrig tyvärr.

Senare på kvällen skulle anne hem men jag och nico ville inte avsluta kvällen än så vi drog hem till min arbetskollega annika och drack Irish coffe på hennes altan och lyssnade på Danni (usch!) Vi satt där ända till 2 halv tre innan vi fick nog och gick hem.

Allt som allt  så var kvällen riktigt trevlig och bilder kommer upp såfort nico lagt in dom på datan ;)


over n out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var en riktigt rolig kväll :) det måste verkligen göras om :)

2009-07-06 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0