27 Januari

Helgen har varit jättekul!
Fredagen spenderade jag med Frida Nico och Thess hemma hos thess.
Vi satt och spelade Cluedo och åt chips och sköljde ner med te, kasnke inte den bästa blandningen haha men de funkade :D

I lördags var jag med Tobbe. Jag åkte med hans familj till en kinarestaurang i Länna och åt både Mongolisk buffé och kinesisk buffé. OTROLIGT GOTT! Åk dit och käka själva! När vi sedan kom hem till tobbe spelade vi Tv-spel, The Simpsons om man ska vara petig ;) Fast jag spelade inte så mycket, jag låg mest och "vilade ögonen"  lite.
Kvällen slutade med lite chips och myspys till filmen Göta Kanal, en hyfsat bra film, lite konstig kasnke, men vad vore en svensk film utan tokigheter?

Idag har jag blivigt knäad i ögat och armbågad på näsan av Tobbe. Men som tur var blev de inge märke för då hade han fått stryk. Jag kan vara väldigt farlig när jag är arg, så nu vet ni det!
Sedan gick vi ut på en härlig promenad i det friska vårvädret och i den sköna solen.
Alldeles nyss kollade jag och mamma på filmen I AM LEGEND. En hyfsat bra film. Fällde nästan en tår när hunden höll på att bli dödad av dom äckliga zombisarna :( DUMMA!


aja ska fortsätta att kolla på singing bee nu, som förövrigt är ett jävligt bra program! See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0